Woensdag

5 December kwant Sinterklaas naar de clubavond van Raes Dc Maastricht en trof daar een 9-tal dammers aan die de clubavond belangrijker vonden dan pakjesavond.

Hij vond het fijn te horen dat de laatste 2 maand zich 2 nieuwe leden hadden aangemeld n.l. Pedro Kanzi en Renzo Rumbele. Ook fijn vond hij het te horen dat er nog 3 in de pijplijn zitten een zekere Tim, Lou Chappin en ook nog Karim.

Verder had de Sint, naar aanleiding van allerlei klachten die de Pieten ter ore waren gekomen, nog een warm cadeau voor alle leden, de komende zaterdagen en de woensdagen van het LK persoonlijk zal Winfried de verwarming hoger zetten en ook langer op volle toeren laten draaien. Een en ander heeft hij persoonlijk met de uitbater geregeld,die het ook meteen in zijn boek zette.

Verder wilde de Sint het geopende Maastrichts kampioenschap Rapid dammen bijwonen. Hij had vroeger standen standen als Caneljas bestudeerd maar hij had te weinig tijd om ons een en ander uit te leggen. Hij gaf Ber nog wat adviezen en moest toen zijn laatste ronde afmaken maar liet wel nog pepernoten en banketstaven achter.